Veelgestelde vragen
- Home
- Veelgestelde vragen
Vind hier antwoorden op de meest gestelde vragen:
Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op lesjardins@oasisresorts.com of per telefoon op +33 (0)2 51 23 63 67.
Hoe boek ik mijn vakantie?
Hoe boek ik mijn vakantie?
Om uw vakantie te boeken, kunt u:
- Maak gebruik van onze online reserveringsservice, onze beschikbaarheid wordt in realtime weergegeven, u kunt uw betaling uitvoeren via onze beveiligde betalingsomgeving.
- Neem telefonisch contact op met onze reserveringsafdeling op +33 (0)2 51 23 63 67 van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 12.00 uur en van 14.00 uur tot 17.00 uur
- Stuur ons uw verzoek per e-mail naar infolesjardins@oasisresorts.com
Waarom wordt de prijs niet weergegeven als ik een reservering maak?
Waarom wordt de prijs niet weergegeven als ik een reservering maak?
Indien er na het invoeren van uw aankomst- en vertrekdatum geen prijs wordt weergegeven, betekent dit dat het gekozen accommodatietype niet beschikbaar is voor de geselecteerde periode. Als u niet over flexibiliteit beschikt, aarzel dan niet om te kijken of een ander type villa op dezelfde data voor u geschikt is.
Moet ik tijdens het boeken het volledige verblijf voor mijn verblijf betalen?
Moet ik tijdens het boeken het volledige verblijf voor mijn verblijf betalen?
Bij boeking dient u een aanbetaling van 40% te voldoen, het saldo 28 dagen voor aankomst. Als u echter binnen 14 dagen na aankomst boekt, moet het totale bedrag van uw verblijf bij boeking worden betaald.
Wanneer ontvang ik mijn boekingsbevestiging?
Wanneer ontvang ik mijn boekingsbevestiging?
Uw reserveringsbevestiging wordt direct na uw online reservering per e-mail naar u verzonden. Het zal vergezeld gaan van een samenvattende e-mail waarin de betalingstermijnen worden vermeld.
Wat zijn de beschikbare betalingsmogelijkheden?
Wat zijn de beschikbare betalingsmogelijkheden?
U kunt via onze beveiligde betaalomgeving betalen met creditcard of via overschrijving. U ontvangt een e-mail met uw inloggegevens voor toegang tot deze ruimte.
Kan ik mijn reservering wijzigen?
Kan ik mijn reservering wijzigen?
Eventuele wijzigingen kunt u doorgeven via uw account: u kunt een optie toevoegen aan uw reservering, uw contactgegevens wijzigen. Voor overige wijzigingen kunt u contact opnemen met de residentie.
Kan ik een verzekering afsluiten?
Kan ik een verzekering afsluiten?
Wij bieden geen annuleringsverzekering aan, wij nodigen u uit om contact op te nemen met uw bank of een particuliere organisatie om uw verblijf te verzekeren.
Kan ik een huisdier meenemen?
Kan ik een huisdier meenemen?
In sommige van onze villa's kunt u uw huisdier meenemen. U dient dit bij uw reservering aan te geven. Let op: voor de aanwezigheid van een huisdier geldt een toeslag van € 15,- per dag.
Kan ik een specifieke villa boeken?
Kan ik een specifieke villa boeken?
Indien u reeds in onze residentie heeft verbleven en/of u specifieke criteria heeft, nodigen wij u uit om telefonisch of per e-mail contact op te nemen met de reserveringsdienst. Wij wijzen uw reservering graag toe aan de gewenste villa op basis van onze beschikbaarheid. Let op: voor de reservering geldt een toeslag van € 35,- ter garantie van de villa van uw keuze.
Kan ik voor een groep boeken?
Kan ik voor een groep boeken?
Wij verwelkomen groepen voor wie wij een ontbijt kunnen organiseren. Wij nodigen u uit om per e-mail of telefonisch contact op te nemen met de reserveringsdienst, zodat we samen uw verzoek kunnen bestuderen.
Hoe laat moet ik aankomen of mijn accommodatie verlaten?
Hoe laat moet ik aankomen of mijn accommodatie verlaten?
Aankomst kan vanaf 17.00 uur, vertrek is voor 10.00 uur. Op zondag (behalve in het hoogseizoen) kunt u tot 17.00 uur vertrekken.
Kan ik eerder aankomen of later vertrekken?
Kan ik eerder aankomen of later vertrekken?
Alleen in het laagseizoen is het mogelijk om een vroege aankomst (14.00 uur) of laat vertrek (17.30 uur) te regelen. Hiervoor nodigen wij u uit om telefonisch of per e-mail contact op te nemen met de receptie. Let op: voor uw reservering geldt een toeslag van € 50,- voor elk van deze verzoeken.
Welk type koffiezetapparaat is er in de villa?
Welk type koffiezetapparaat is er in de villa?
Op enkele uitzonderingen na is elke villa voorzien van een Senseo koffiezetapparaat.
Superior Acacia Villas zijn uitgerust met een Dolce Gusto-koffiezetapparaat.
Is er beddengoed aanwezig?
Is er beddengoed aanwezig?
Beddengoed, handdoeken en keukendoeken zijn bij uw reservering inbegrepen. Bij aankomst zijn de bedden opgemaakt.
Is er een WIFI-verbinding beschikbaar?
Is er een WIFI-verbinding beschikbaar?
U kunt in elk van onze villa's profiteren van een gratis WIFI-verbinding. De villa's zijn voorzien van glasvezel.
Zijn de zwembaden verwarmd?
Zijn de zwembaden verwarmd?
Tussen begin mei en eind september worden de zwembaden automatisch verwarmd, dit is bij de boekingsprijs inbegrepen. Houd er rekening mee dat de zwembadverwarming afhankelijk is van de weersomstandigheden en dat het systeem onder de 10°C 's nachts niet werkt. De directie behoudt zich het recht voor om bij slecht weer de zwembadverwarming niet in te schakelen.
Hoe worden mijn persoonlijke gegevens beheerd?
Hoe worden mijn persoonlijke gegevens beheerd?
Wij doen er alles aan om uw persoonlijke gegevens en privacy te beschermen. Wij gebruiken de informatie die u ons verstrekt om aan uw verzoeken te voldoen en u te voorzien van informatie en promotieaanbiedingen van Oasis les Jardins die voor u interessant kunnen zijn. Voor meer details kunt u verder lezen over onze verplichtingen om uw persoonlijke gegevens te beschermen.